Πώς ο σχεδιασμός με επίκεντρο τον χρήστη μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του ιστοτόπου σας

Έχουν περάσει οι μέρες που οι εταιρείες απλώς προωθούσαν ένα προϊόν στο κοινό και ήλπιζαν για το καλύτερο. Σήμερα, τα επιτυχημένα προϊόντα είναι εξατομικευμένα στις μοναδικές ανάγκες των χρηστών τους, εξασφαλίζοντας ότι το κοινό-στόχος θα αγαπήσει το προϊόν που του προωθείται. Παρομοίως, η κατασκευή ενός ιστότοπου με βάση ένα σχεδιασμό που επικεντρώνεται στον χρήστη είναι βέβαιο ότι θα προσφέρει μια ανώτερη εμπειρία χρήστη (UX) που θα κρατήσει τους επισκέπτες αφοσιωμένους και θα επιστρέψουν για περισσότερα.

Από τον συνδυασμό χρωμάτων έως τον σχεδιασμό του λογότυπου, πολλά είναι αυτά που απαιτούνται για τον σχεδιασμό ενός δικτυακού τόπου ή μιας εφαρμογής. Ενώ οι επιχειρήσεις μπορεί να διασφαλίζουν ότι εργάζονται με το καλύτερο λογισμικό, συχνά ξεχνούν να έχουν κατά νου τη διαδραστικότητα των χρηστών. Τελικά, το τελικό προϊόν προορίζεται για τους δυνητικούς πελάτες, οπότε είναι ζωτικής σημασίας να εξετάσετε πώς φαίνεται ο ιστότοπος από τη δική τους σκοπιά.

Αλλά τι ακριβώς είναι ο σχεδιασμός με επίκεντρο τον χρήστη;

Η δημιουργία ενός σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη (USD) περιλαμβάνει την τοποθέτηση των χρηστών στο επίκεντρο κάθε φάσης της διαδικασίας σχεδιασμού. Αξιολογώντας τις απαιτήσεις, τους στόχους και τα σχόλια των χρηστών, οι επιχειρήσεις δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες που παρέχουν εξαιρετικά λειτουργικά προϊόντα που ανταποκρίνονται πραγματικά στις ανάγκες του κοινού-στόχου τους.

Όταν οι χρήστες εμπλέκονται στη διαδικασία σχεδιασμού, ο στόχος αλλάζει από το απλό κλείσιμο των πωλήσεων στην προσθήκη αξίας στην εμπειρία του χρήστη. Ο σχεδιασμός ενός καλού ιστότοπου ή προϊόντος δεν έχει να κάνει μόνο με την αισθητική, αλλά και με το πόσο λειτουργικά είναι για τον τελικό χρήστη.

Η αναζήτηση συνεχούς ανατροφοδότησης από τους χρήστες θα διασφαλίσει ότι το προϊόν σας θα παραμείνει επίκαιρο μακροπρόθεσμα. Το να κάνετε αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο προϊόν σας θα σας κοστίσει πολύ περισσότερο από το να κάνετε αρχικές αλλαγές στη διαδικασία σας. Η εφαρμογή μιας διαδικασίας σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη θα διασφαλίσει ότι θα φτιάξετε αυτό που θέλει το κοινό σας από την αρχή.

Ποιες είναι λοιπόν οι αρχές του σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη;

Αν και η διαδικασία σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη εξαρτάται από το κοινό-στόχο και τον κλάδο, ορισμένες καθολικές αρχές θα πρέπει να βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής σας για να διασφαλίσετε ότι το προϊόν σας ανταποκρίνεται πραγματικά στις ανάγκες των χρηστών σας.

Δημιουργήστε μια επαναληπτική διαδικασία που επιτρέπει την εξερεύνηση και τη μάθηση. Μη φοβάστε να ξεκινήσετε από την αρχή όταν ανακαλύπτετε νέα πράγματα σχετικά με το κοινό-στόχο σας. Φροντίστε να εστιάζετε στην επαναληπτική διαδικασία σχεδιασμού για να βρείτε τον καλύτερο τρόπο για να δημιουργήσετε το προϊόν σας που ανταποκρίνεται πραγματικά στις ανάγκες του κοινού-στόχου σας.

Εμπλέξτε τους χρήστες από την αρχή.

Ολόκληρη η έννοια του σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη βασίζεται στην εστίαση του σχεδιασμού σας στους χρήστες. Φροντίστε λοιπόν να τους εμπλέξετε από την αρχή. Διαφορετικά, μπορεί να βρεθείτε σε λάθος δρόμο πολύ αργότερα στη διαδικασία και η αλλαγή των πραγμάτων τότε μπορεί να γίνει περίπλοκη.

Να έχετε ενσυναίσθηση.

Ενώ το να έχετε ένα επιτυχημένο προϊόν είναι σημαντικό, το να εστιάζετε στα σημεία πόνου των χρηστών σας είναι ακόμη πιο κρίσιμο. Χωρίς να εντοπίσετε και να διορθώσετε τα προβλήματά τους, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τη μεθοδολογία του σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη.

Εισάγετε πολλαπλούς βρόχους ανατροφοδότησης για τη συλλογή ανατροφοδότησης από τους χρήστες καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του προϊόντος. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε το τέλειο προϊόν με επίκεντρο τον χρήστη. Μπορείτε επίσης να εμπλέξετε την εσωτερική σας ομάδα ή τους παρόχους υπηρεσιών σχεδιασμού UX για πρόσθετη συμβολή.

Ποια είναι τα στοιχεία του σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη;

Υπάρχουν τέσσερα βασικά στοιχεία στο πλαίσιο του σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη, τα οποία πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τον σχεδιασμό ενός δικτυακού τόπου ή μιας εφαρμογής:

Ορατότητα: Ο σχεδιασμός σας πρέπει να είναι αρκετά σαφής ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν τα πάντα για τη λειτουργικότητα του προϊόντος.

Προσβασιμότητα: Οποιαδήποτε σχετική πληροφορία θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμη, είτε με τη μορφή αναλυτικών οδηγών, είτε με τη μορφή κλήσης προς δράση (CTA), είτε με τη μορφή μπάρας πλοήγησης για γρήγορη αναζήτηση.

Ευανάγνωστη: Όλα τα κείμενα που χρησιμοποιούνται στον ιστότοπό σας πρέπει να είναι συνεκτικά και ευανάγνωστα.

Γλώσσα: Αποφύγετε τη χρήση περίπλοκων προτάσεων ή λέξεων για να διασφαλίσετε την ευκολία κατανόησης.

Πώς μπορείτε, λοιπόν, να δημιουργήσετε ένα σχεδιασμό ιστότοπου με επίκεντρο τον χρήστη που να ανταποκρίνεται πραγματικά στις ανάγκες του κοινού-στόχου σας;

Διατηρώντας τις ανάγκες των χρηστών σας στο επίκεντρο των σχεδιαστικών σας αποφάσεων, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που δεν είναι μόνο οπτικά ελκυστικός αλλά και εύκολος στη χρήση. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη εμπλοκή των χρηστών, μεγαλύτερη διάρκεια συνεδριών και, τελικά περισσότερo κέρδος.

Στην Bit Elite, ειδικευόμαστε στον σχεδιασμό με επίκεντρο τον χρήστη, ώστε να διασφαλίζουμε ότι τα wesite των πελατών μας ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες του κοινού-στόχου τους. Είτε θέλετε να ανανεώσετε έναν υπάρχοντα ιστότοπο είτε να δημιουργήσετε έναν ολοκαίνουργιο, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις υπηρεσίες σχεδιασμού ιστοσελίδων μας και πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο με επίκεντρο τον χρήστη που θα οδηγήσει σε αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

Comments are closed.